Kényes témák felvállalása: trend, vagy követelmény?

A sokszínűség megjelenítése, vagy a nyíltan kiállás egy -egy kisebbség mellett sajnos még a mai napig nehéz téma. Küzdenek is vele a magyar reklámügynökségek. A legtöbb reklámügynökség úgy véli, hogy sokszor a nagyobb cégek esetében is nem kevés rizikóval járhat beleállni egy egy kényes témába. Hiszen előfordulhat, hogy az adott kisebbséget megnyerhetjük a márkánk és termékeink számára, viszont lehet, hogy sokkal több embert elveszítünk, akik nem feltétlenül osztják a véleményünket. Bár a világ afelé halad, hogy minél ítéletmentesebb és elfogadóbb legyen a társadalom a kisebbségekkel szemben, sokan még mindig trendből és a figyelem megszerzése érdekében kampányolnak a témában. A magyar reklámügynökségek szerint azonban az önazonosság hiánya és csak a trendkövetés miatti kiállás szintén könnyen a visszájára fordulhat. Szóval bízzuk a szakképzett reklámügynökség munkatársaira és semmi képen se legyen alapelvárás és követelmény az ilyesmi. Mindig a már meglévő fogyasztóink és vásárlóink érdekeit nézzük, hiszen számunkra az ő lojalitásuk az, ami biztosítja a cégünk fennmaradását ezekben a nehéz időkben is. Nem muszáj sarkítani, nem muszáj hadat üzenni. Mert amíg egy kisebbség mellett kiállunk, addig lehet, egy másik támadásnak veszi azt. Kényes kérdés, de megfelelő körültekintéssel, figyelemmel és ésszerűséggel talán célt érhetünk.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.