A marketing tevékenységek és eszközök, valamint a marketinggel foglalkozó szakemberek sokszor kapják meg a pénznyelő, felesleges költségek negatív kritikákat, jelzőket. Van is benne némi igazság. De csak akkor, ha a marketinget rosszul és hozzáértés nélkül csináljuk! Egy digitális reklámügynökség is tisztában van vele, hogy sajnos sokan negatívan ítélik meg a munkájukat. Viszont az ügyfeleik elégedettsége azt jelzi, hogy aki hajlandó a marketingjén dolgozni és digitális reklámügynökség segítségét igénybe venni, annak akár már rövidtávon is megtérülhetnek a marketingre szánt kifizetései. A marketingbe történő befektetés tehát majdhogynem az egyik legbölcsebb döntés, amit cégvezetőként megtehetünk a vállalkozásunkért. A kis- és egyéni vállalkozók persze jogosan puffognak a nagyobb cégekre, akiknek akár milliós büdzséjük is lehet, amelyet a digitális reklámügynökség szakmai támogatásával különböző hirdetésekre költhetnek. A digitális reklámügynökség szerint azonban kisebb összegek rááldozásával is lehet eredményes a reklámkampányunk és szép eredményeket hozhat. A tesztelési és kísérletezési, valamint a tervezési és majd az elemzési fázist azonban egyik vállalkozás sem tudja megspórolni.