A sikeres marketingstratégia azon múlik, hogy a vállalat vagy márka milyen pontosan megérti a célközönségét és milyen csatornákat használ a leghatékonyabb kommunikációra. A rádiós marketing továbbra is releváns lehet bizonyos vállalkozások és célcsoportok számára, különösen azokban a régiókban, ahol a rádió népszerűsége meglehetősen stabil.
Összességében azt mondhatjuk, hogy a rádiós marketing nem tekinthető teljesen elavultnak, de az digitális marketing térnyerésével és az újabb technológiák megjelenésével a vállalatoknak és márkáknak figyelembe kell venniük a változó fogyasztói szokásokat és igényeket, és a marketingstratégiájukban a megfelelő egyensúlyt kell találniuk a különböző médiumok között. Mindebben nagy segítségére lehet egy vállalatnak egy hatékonyan és megbízhatóan dolgozó reklám ügynökség, mely hosszú évek tapasztalatára alapozva kidolgozhatja a megfelelő marketing stratégiát, melyben ötvözve van a digitális és a rádiós marketing végzése.