Vizualitás szerepe a reklámban

Életünk elképzelhetetlen lenne már a tévében vagy online látható vizuális reklámok és tartalmak nélkül. Egy digitális ügynökség ezért alkalmazza a legprofibb vizuális szakembereket, akik ösztönös adottságaik mellett magas szakképzettségükkel olyan húrokat képesek megpendíteni egy-egy vizuális tartalomban, ami jó eséllyel találja majd szíven a megrendelő cég célközönségét. Persze ez nem egy ember, hanem egy egész csapat összehangolt profi munkájának az eredménye. Egy reklám ügynökség életében kiemelten fontos, hogy nagy hangsúlyt fektessen a vizuális, azaz képi világra. Vegyünk például egy reklámot. Ügye te is megfigyelted már, hogy minden reklámnak más hangulata van? Sokszor tudat alatt, a kódolt sztereotípiáink alapján érzünk egy-egy reklámot romantikusnak, viccesnek, vagy éppen modern, fiatalosnak. Ezt számtalan eszközzel éri el a reklám ügynökség csapata. A két fő érzékszervünkre hatnak, a szemünkre és persze a fülünkre. Már egy jól eltalált zenével is elérhető a dallamtapadás, volt már olyan reklámzene, amit egy ország dúdolt hónapokig. De emellett a digitális ügynökség figyel a jelmezekre, a kellékekre, a környezetre, a szereplőkre és ott vannak még a további ’apróságok’, mint például a fények, vagy a vágás.

 

Vélemény, hozzászólás?